Arama

22 Eylül 2010 Çarşamba

Bundesliga 5. Hafta Kısa Kısa ...


Mönchengladbach - St. Pauli

Stuttgart karşısında 7-0'lık mağlubiyet alan Gladbach, bu hezimeti unutmak ve unutturmak isteyecektir. Ama karşılarında hiç de kolay lokma olmayan bir ekip olacak. Leverkusen karşısında aldıkları galibiyetin rehaveti içerisinde olan Gladbach'lı oyuncular artık toparlanmak zorundalar. St. Pauli ise, hafta sonu Hamburg karşısında iyi direnç göstererek sahadan 1 puanla ayrılmıştı. Bu hafta onlarda bu sahadan puanlarla ayrılmak istiyorlar. Fakat rakipleri alınan bu hezimetin ardından daha dirençli ve galibiyet isteyen takım gibi oynayacaktır. Karşılaşma öncesi ev sahibinde Camargo, Dorda, Jaures ve Dante forma giyemeyecek. Konuk ekip de ise Sukuta-Pasu ve Mathias Hain forma giyemeyecek. Benim bu karşılaşmada ki bahis tercihime gelecek olursak, ben ev sahibine çok fazla güvenmiyorum. Ama en azından sahasında rakibine kaybetmeyecek kadar futbol oynayabileceklerini düşünüyorum.

M'Gladbach Kaybetmez @1,28

-------------------------------------

Nürnberg - Stuttgart

Kötü başlayan lig macerasına geçen hafta aldıkları 7-0'lık galibiyetle dur diyen Stuttgart, Nürnberg deplasmanında puanlar arayacak. Öncelikle, Gladbach karşısında ortaya koydukları baskılı ve arzulu futbolu bu karşılaşmada da sahaya yansıtabilirlerse rakibinden bir adım öne geçeceklerini söyleyebilirim. Nürnberg ekibi ise, bana göre bu ligi hak etmeyen bir ekip. Son oynadıkları Leverkusen maçında çok sıkıcı bir futbol ortaya koymuşlardı. Genel düşüncem, Bundesliga'da atak düşünen takımların varlığının olmasıdır. Defans yapan takımlar burada pek de yer bulmamalılar. Bundesliga dediğimiz zaman insanların aklına bol gollü ve hücum futbolu'nun oynandığı bir lig geliyor. Ama Nürnberg dediğimiz zaman bu dediklerimizin esamesi bile okunmuyor. Karşılaşma öncesi ev sahibinde Bunjaku ve Okaite oynayamacak oyuncular olarak gözüküyor. Konuk ekip de ise, Degen, Delpierre ve Audel forma giyemeyecek oyuncular. Benim bu karşılaşmada ki bahis tercihim, moralli Stuttgart'ın rakibine mağlup olmayacağı yönünde olacak.

Stuttgart Kaybetmez @1,33

-------------------------------------

Freiburg - Schalke 04

Son iki lig maçını kazanan Freiburg sahasında moralsiz ve lige kötü bir şekilde başlayan Schalke'yi konuk edecek. Ev sahibi geçen hafta sonu Frankfurt karşısında golü bulduktan sonra skoru korumasını çok iyi başardı. Stuttgart galibiyetinden sonra bir de deplasman galibiyeti alan Freiburg, bu karşılaşmadan puanla ayrıldığı taktirde kendilerince mükemmele yakın bir perfomans göstermiş olacak. Schalke takımı ise, derbide alınan hezimetin ardından toparlanmak istiyor. Kaliteli bir oyuncu kadrosu ve teknik direktörleri var. Fakat bu sezon nedense onlar için iyi başlamadı. Raul, Farfan ve Huntelaar gibi hücum oyuncularına sahip bir takım'ın daha da iyi yerlere gelebileceğini düşünüyorum. Geçen sezon rakibini her iki karşılaşmada da mağlup etme başarısı gösterememişlerdi. Artık birşeyler yapmak zorundalar. Daha saldırgan ve baskılı bir futbol onların ilacı olabilir. Ben bu karşılaşmada her iki ekibin de gol veya goller bulabileceğini düşünüyorum. Benim bu karşılaşmada ki tercihim; 2.5 gol üst.

2.5 Gol Üst @1,86

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...