Arama

22 Eylül 2010 Çarşamba

Borussia Dortmund vs 1.FC Kaiserslautern Maç Yorumu


Almanya Bundesliga'da 5. hafta mücadelesinde Dortmund sahasında Kaiserslautern'i konuk edecek.

En son Ruhr derbisinden gülerek ayrılan Dortmund'da moraller tavan yapmış durumda. Schalke karşısında üstün bir oyun ortaya koyan Klopp'un öğrencileri, güzel bir galibiyet alarak bu hafta seyircisinin önüne çıkacak. Avrupa'nın en büyük taraftar desteklerinden birine sahip olan Dortmund takımı içerde gerçekten de bu sezon çok fazla can yakacaktır. Genç bir kadrosu olan Dortmund'da takım olarak hücum ve takım olarak defans anlayışı bulunuyor. Yardımlaşmayı iyi yaptıkları taktirde çok iyi sonuçlar alabiliyorlar. Kaiserslautern ise, lige iyi bir giriş yaptı. Mainz karşısında alınan galibiyette bile diri futbol ortaya koymuşlardı. En son olarak da Hoffenheim karşısında 2-2'lik beraberlikle ayrılmışlardı. Özellikle bu karşılaşmalarda iyi oynayan Hoffer ve Lakic ikilisi bu karşılaşmada da takımın en önemli kozu olacak. İyi bir uyum içerisinde olan ikili, rakip kalede boşlukları iyi değerlendirebiliyor.

Eksiklere değinecek olursak, ev sahibinde Dede, Hajnal, Kehl, Zidan ve Kringe forma giyemeyecek oyuncular. Dede, Hajnal ve Zidan'ın takıma geri döndüğü zaman Dortmund'un daha iyi oynayacağını düşünüyorum. Sezon başından beri sakatlıkları bulunan bu oyuncuların yavaş yavaş takıma geri döneceğini düşünüyorum. Konuk ekip de eksik oyunculara bakacak olursak, Simunek ve Amri bu karşılaşmada oynamayacak isimler. Ben bu karşılaşmada "Ruhr" derbisinden galibiyetle dönen ve moralli olan ev sahibinin galibiyetini bekliyorum.

Dortmund Kazanır @1,50 WoOoN!

Maç Sonucu: 5-0

2 yorum:

  1. Yorum harika ellerine sağlık.. Dortmund benim küçüklüğümün takımıdır o değişik sarı mı deseme yeşil mi desem formasıyla az maç yapmadım :)) Lige de mükemmel başlangıç yaptılar... Hele ki Schalke'yi tokatlamaları beni ayrı mutlu etti :) umarım tahmininde başarılı olursun ;)

    YanıtlaSil
  2. Yorumumuz geldi. Umarım, Dortmund bu şekilde devam eder. Hem onlar kazanır hem de biz... Yorum için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...