Arama

15 Eylül 2010 Çarşamba

15.09.2010 Milton Keynes Dons vs Southampton Maç Yorumu


Lig 1'de erteleme maçında Milton sahasında Southampton'ı konuk edecek.

Milton takımı hafta sonu Brighton karşısında vasat bir oyun ortaya koydu. Karşılaşma boyunca defans ve hücum da hiç bir varlık gösteremediler. Bu sezon için tam bir iç saha ekibi görüntüsünde olan Milton, eğer deplasman maçlarında bir kaç galibiyet çıkartabilirse, üst sıralarda ki takibini sürdürebilir. Fakat eğer deplasmanda başarılı olamazlarsa, play-off ve üst sıra hayalleri başka bir bahara kalır.

Southampton ise, gerçekten söylenecek çok şey var. Ama ben biraz kısa tutmak istiyorum. Sezona şampiyonluk parolasıyla başlayan Southampton'nın yakasını aksilikler bir türlü bırakmıyor. Önce çok sevdikleri başkanları'nın vefatı, ardından hocalarıyla yollarını ayırmaları, sakat olan kaliteli oyuncuların bir türlü takıma adapte olamaları bu aksiliklerin başında geliyor. Son olarak, Swindon karşısında golü bulabilirlerdi. Fakat top onları sevmedi dersek daha iyi olur. Her iki ekip de iyi mücadele etti. Ama kaybeden yine üzülerek Southampton oldu.

Ben bu karşılaşma için oynanılacak bahis olarak, ligin favorisinin galip geleceğini düşünüyorum. Ama işimi kendimce biraz garantiye alarak, Southampton kaybetmez bahisini yani 02ç şans bahisini sizlere öneriyorum. Sistem kuponlarında ise 2 bahisini değerlendirebilirsiniz.

Southampton Kaybetmez @1,41
2.5 Gol Üst @1,86

Not: Southampton, Scunthorpe'nin hocası Nigel Adkins ile anlaşmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...