Arama

24 Mart 2011 Perşembe

Bilgilendirme!



Arkadaşlar, uzun süredir aklımda olan bir projeyi hayata sokuyorum. Uzun süredir, Fenerbahçe üzerine bir blog açma planım vardı. Bunu da bugün (24 Mart) yapıyorum. Tabi ki burada ki paylaşımlarıma devam edeceğim. Maç analizleri, iddaa üzerine, günce futbol konuları vs. gibi paylaşımlarıma devam edeceğim. Fakat, şampiyonluğa giden takım üzerine de burada pek fazla bir şey yazamıyordum. Bazı bölümlerde tarafsız olamıyor insan! Ama, takip eden insanlar için, "geripasyok.blogspot.com" adresine gelmelerini bekliyorum. Sadece, Fenerbahçe'yi konuşacağımız ve paylaşacağımız bir blog olacak. Elimizden geldiğince, dilimizin döndüğünce bir şeyler karalamaya/paylaşmaya çalışacağım. Umarım, kısa sürede başarılı ve içerik dolu bir blog haline geliriz.

Herkese şimdiden teşekkürlerimi iletiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...