Arama

25 Ocak 2011 Salı

Nottingham Forest vs Bristol City Maç Yorumu


Nottingham takımı, son oynadığı Derby maçından da 3 puanla ayrıldı. Son haftalarda iyi bir form yakalayan ev sahibi, karşılaşmada bulduğu golü iyi muhafaza ederek, üst sıralara doğru tırmanışını sürdürmüş oldu. Özellikle, son haftalarda ki istekli ve kazanmaya oynayan bir takım görüntüsü çizen Forest, bu hafta da kazanarak, hem maç eksiğinin avantajını kullanmak hem de üst sıralarda kendine daha iyi bir yerde yer bulmak istiyor. Bristol ekibi ise, düşme hattından ne kadar uzak durursam, kardır düşüncesiyle ilerliyor. Palace ile oynadıkları son karşılaşmasında rakibin güçlü ataklarını kesmesini bildiler. Aldıkları bir puanı hak etmediler. Fakat, artık onlar için iyi futbol yerine puan/puanların önemi çok daha fazla. Bu karşılaşmada rakibinin hızlı hücumlarını ne kadar süre kesecekler bilemiyorum. Ama, karşılarında Palace takımından çok daha iyi bir takım olduğu kesin. Ev sahibinde kaptan Paul McKenna bu karşılaşmada oynayabilir durumda. Fakat fizik olarak tam hazır gözükmüyor. Konuk ekip de ise, Danny Rose, Jon Stead ve Nyantanga sakat olduklarından forma şansı bulamayacak isimler. 

Ben bu karşılaşma için ev sahibini bir adım önde görüyorum. Zorlansalarda kazanacaklarını düşünüyorum.

Nottingham Forest Wins @1,50

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...