Arama

2 Ekim 2010 Cumartesi

Mönchengladbach - Wolfsburg Maç Yorumu


Gladbach'ın flaş galibiyeti sonrasında bir düşüş yaşadığını hep birlikte gördük. Frankfurt karşısında sahasında
4-0'lık mağlubiyeti, Stuttgart deplasmanında ki 7-0'lık mağlubiyeti ve kendi evinde St. Pauli karşısında ki 2-1'lik mağlubiyeti bunların en büyük kanıtı. Son maçında ise Schalke karşısında 2-0 öne geçmelerine çok şaşırdım. Schalke'nin bir türlü form tutamaması bu skorun oluşumunda en büyük etkendi. Daha sonradan Gladbach'ın gardını düşürerek, sahadan bir puanla ayrılmışlardı. İkinci yarıda çok kötü bir futbol ortaya koyan Gladbach aldığı 1 puana sevinmeli diye düşünüyorum. Wolfsburg ise, 3 haftalık mağlubiyet serisinden sonra oynadığı son 2 maçından da galibiyetle ayrıldı. Yavaş yavaş toparlanan ve hücum futbolunu iyi bir şekilde sahaya yansıtan Wolfsburg bu karşılaşmada da istediği oyunu sahaya yansıtabilirse rakibinin bir adım önüne geçecektir. Son karşılaşmasında Grafite'nin muhteşem performansıyla kazanmışlardı. Grafite'nin her iyi oynadığı karşılaşmada mutlaka gol bulurlar. Eğer biraz da iyi defans yaparlarsa gerçekten şampiyon oldukları sene olduğu gibi etkili olabilirler.

Karşılaşma öncesi ev sahibinde kart cezalısı olan Brouwers dışında Dante, Dorda ve Jantschke bu karşılaşmada forma giyemeyecek isimler. Wolfsburg ekibinde ise Friedrich ve Ziani bu karşılaşmada da olmayacak isimler. Rakibine göre daha etkili gol ayakları olan Wolfsburg bir adım önde gözüküyor. Ben öncelikle 2.5 gol üst bahisini ardından da Wolfsburg galibiyetini sizlere öneriyorum. Diego-Dzeko-Grafite üçlüsüne güvenmekten başka çaremiz yok.

2.5 Gol Üst @1,47
Wolfsburg Kazanır @2,10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...