Arama

24 Kasım 2010 Çarşamba

Tottenham Hotspur vs Werder Bremen Maç Yorumu



Tottenham hafta sonu Kuzey Londra derbisinde inanılmaz bir geri dönüş yaparak, 17 yıl sonra galip gelerek sahadan ayrılmıştı. Derbi'de özellikle Bale ve Van der Vaart ile rakip kalede çok etkili olmuşlardı. Aaron Lenon'ın sakatlıktan yeni dönmüş olması ve direkt olarak 11'de başlaması takımın sağ kanadının aksamasına neden olmuştu. Harry Redknaap'ın ilk 11 tercihinde farklı ve sürpriz isimlerin olması, Tottenham'ı derbi de aslında bir adım geriye götürmüştü. Bir de çok fazla eksik oyuncularının olması büyük sıkıntı yaşamalarına neden olmuştu. Defans hattında Ledley King, Dawson ve Woodgate nasıl bir defans kurgusu kurulacağının sorularını getirmişti. Ama Gallas'ın müthiş performansı Kaboul'un açıklarını çok iyi kapatıyordu. Orta alanda ise, Huddlestone'un olmayışı biraz olsun orta alan dirençlerini düşürmüştü. İlk yarı da rakibine teslim olan Tottenham ikinci yarı müthiş bir geri dönüş yaptı. Tam olarak kendini karşılaşmaya veremeyen Lennon'un oyundan çıkıp, Defoe'nin yerine girmesiyle sağ kanatta daha iyi işler yapmışlardı. En azından soldan ve sağdan iki hızlı oyuncuyla rakibin üzerine daha hızlı gidebiliyorlardı. Van der Vaart ve Bale önderliğinde rakip kaleyi abluka altına alan Tottenham, rakibi karşısında uzun süre unutulmayacak bir galibiyete imza atmıştı. 


Tottenham'ın son maçından biraz bahsettikten sonra Bremen'i de es geçmeyelim. Bu takım için ben "defans mağduru", "savunma mağduru" gibi ifadeler takıyorum. Bir takım defans yapmaktan bu kadar aciz olamaz. Prodl diye bir oyuncuları var. Aman allahım evlere şenlik. Mutfak robotu kıvamında sabit ve hantal. Mertasacker de "üzüm üzüme baka baka kararı" sözüyle ona uyunca ortaya "savunma zaafları" çıkıyor. Bir kaç senedir zaten, bu takımın defans yapamadığı sürece çok fazla başarı sağlayabileceğini düşünmediği dile getiriyordum. Beni yanıltmadıkları için de kendilerine teşekkür ediyorum. Gelelim, Schalke maçına. Saha'da Felix'in kurtları vardı diyebiliriz. Sahanın her yerini kullanan ve rakip kaleyi abluka altına alan bir Schalke karşısında Bremen ne yapabilirdi? savunma! zor. Çünkü yapamıyorlar. Orta alanda Bargfrede diye bir oyuncuları var. Kart görmek için elinden geleni yaptı. Frings ve Wesley biraz olsun takımın ayakta duran isimleri. Farfan'ı savunmasını bekledikleri Pasanen, Farfan'ın ayakkabı numarasını ezberlemiş olmalı! Bu mantık ile Tottenham karşısına gelecek olan Bremen, nasıl Bale gibi bir oyuncuyu ya da Defoe/Lennon gibi oyuncuları durduracak merak ediyorum. Ciddi anlamda bu karşılaşmada iyi bir sonuç almaları, bu akşam'ın en büyük sürprizi olur. 


Karşılaşma sonucumuza gelelim. Zaten her iki takımdan da bahsederken az/çok bahis tercihimi belli ettim. Tottenham aslında bu karşılaşmada kanatları değil de göbekten rakibin üzerine gelebilirse çok daha etkili olabilir. Ama bir İngiliz takımından göbek den hücumu çok fazla bekleyemeyiz. Kanatlardan da bir çok iş yapacaklardır. Redknaap büyük bir ihtimal bu karşılaşmada Peter ile başlayacaktır. Hava toplarına hakim ve Bremen defansında ki "2 uzunla" baş edebilecek ben sadece Peter'i görüyorum. Pavlyuchenko'nun da etkili olabileceği pozisyonlar var. Birebir de hem Mertasacker'i hem de Prodl'i rahatlıkla geçebilecek seviyede bir oyuncu. Tottenham'In hücum hattında bir sıkıntı yaşayacaklarını düşünmüyorum. Zaten genel anlamda baktığımız zaman bu karşılaşmada favori olarak gösterilmesi de Bremen'den daha iyi bir takım olduğunun göstergesi. Ayrıca Bremen takımının orta sahasını derleyen toparlayan Frings'in bu karşılaşmada oynamayacağını belirteyim. Benim bu karşılaşmada ki bahis tercihim, ev sahibi kazanır bahisi olacak. 


Tottenham Kazanır @1,44

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...